olayı abartmış milli takım çalıştırıcısı. öncelikle şunu söyliyeyim milli takım kadrosu üzerinde umumun bu kadar uzlaşması çok rastlanılacak bir durum değildir. bunu bile başarması takdire şayandır ancak bunun sebebi çok iyi bir aday kadro oluşturmasından çok başka sebeplerdir.
bende hakan baltanın, selçuğun ,sabrinin milli takım oyuncuları olmadığını düşünüyorum ama arkadaş futbolun bu hale gelmesinin sebebi bu adamlarmı? bunlar milli takıma alınmadı diye milli takım düzelirmi zannediyorsunuz. saydığımız futbolcular birer sebep değil sonuçtur. merak buyurmayın bu mantık böyle giderse bu kadrolardan çok fazla selçuklar sabriler yetişir.
şimdi gelelim meseleye, tamam gençleştirmek iyidir, güzeldir lafımız yok ancak bunun yolu bumudur. daha itidalli bir şekilde yapılması gerekmezmi? gençleştirecem diye 30 yaş üstü kim varsa kadrodan çıkarılmalımıdır? yetenek bakımından fenerde ,galatasarayda dahi oynamaması gereken futbolcuların milli takım alınmamasını anlarım ama hamit niye yok ? bunun geçerli bi sebebi varmıdır? kadrodakilerden arda hariç hiç birisinin hamit kadar verimli olabileceğine ihtimal vermiyorum. bide şu var volkan şimdiye kadar tartışmasız bir numaralı kaleci iken şimdi ilk üçe giremiyor.bunu yetenek ,performans kriterleri ile açıklayamayız bariz ortada başka şeyler var.
gençleri kadroya aldıya ondan iyisi yok zihniyetinede şunu tavsiye edeybilirim. isim saymakla olmaz bide sahada görelim