digiprotect

entry2 galeri
    2.
  1. yasal boşluktan yararlanan şirket. bugün avukatları arayıp 400 civarı bir para ödememi söyleyip ödemezsem dava açacakları söylediler. babam "ödemeyeceğim, bırak açsınlar davayı" dedi, bakalım neler olacak?

    düzeltme: dava falan açılmadı. bu olaylarla ilgili bir facebook grubu kurulmuş;

    https://www.facebook.com/digiprotectihbarname

    bu da radikal haberi;

    http://www.radikal.com.tr...e_telifci_santaji-1102201
    0 ...