love me back

entry412 galeri
    154.
  1. şimdi bazı arkadaşlar "yok eurovision için çok kötü, ergen şarkısı, can bonomo'dan beklenecek sikik bir şarkı, siyonist, bla bla" saçmalamışlar. mal mısınız olm lan siz hiç kimsenin siklemediği dandirik bir yarışmaya, ki bunu ingiltere, fransa vb. upper class ülkeleri gözeterek söylüyorum, bence ortalamanın üzerinde bir şarkıyla, ortalamanın baya üzerinde bir ezgiyle katılıyoruz. adam zaten zirzop abi ne bekliyordunuz, lady fantasy mi söylesin?

    sonuç olarak, beğenirsin beğenmezsin sana kalmış, ben beğendim. ama eleştiriler. ne bileyim, biraz daha yapıcı olun.
    0 ...