insanın kendini değerli hissettiğini düşündüğü en değersiz anıdır. zavalılıktır. hele ki ciddi bir ilişkide yaşanan bir tartışmanın 24 saat akabinde yapılyorsa yazıktır. neden unutmak için mi, kendini iyi hissetmek için mi. yazık değil mi adama. daha sonra barışınca suçluluk hissetmez mi kadın.