her mevsimde kendine has güzelliği olan şehirdir.
fikrimce kış mevsiminde çekilmez olur. nemli soğuğu damaklarınızı dondurur.
kışın ince ama kat kat giyinilmelidir.
soğuk olarak bir erzurum, ya da ankara değildir. fakat 2-3 derecede 'dondum anam' diyen insanları vardır.
şehrin en güzel olduğu dönem mayıs ve haziran aylarıdır.