yine kara teslim olmuş şehirdir. iki saat boyunca yürüdüm ve evime ulaştım. Melih g.tünü sıcacık evinden çıkarıp belediyeyle bir ilgilenemiyor. ne tuz dökülüyo ne küreme arabası var. yollar buz. polis evinin önü felç. dolmuş yok. otobüs yalvarsanda almıyor zaten. gerçi alsa oda polis evinin önünde kalıyor. hiç birinde zincir yok. sokak lambasından gelen ses arkadaşımdan daha sinirliyim sözlük...