ankara

entry9983 galeri ses6
    2207.
  1. ben yollarının tadına baktım tuzsuz olmuş sanki. sonra bu akşam otobüs kuyruğunun sonunu aradım uzun süre, otosbüsten çok uzaklarda bulup sıraya girdim, neyse saatler sonra otobüse binip, arada bir kıç atan otobüsümüzde lan devrilmesek bari bakışlarıyla etrafı süzerek eve geldim. evet kar ankaraya hiç yakışmadı, çok sinirliyim. kızılay eryaman üç buçuk saat sürer mi lan?
    0 ...