çarşı'yı çok severim, çok yaratıcılar hele van için yaptıklarıyla beşiktaşlı olmamama rağmen gönlümü fethetmişlerdi ama dün gece metrobüsün camlarını kırmaları onlara hiç yakışmadı.
kendilerine yakışır şekilde yaratıcı bir toplumsal hareketle bu yaptıklarını telafi etmelerini diliyorum.