ANKARA,
kardeşliktir,
"Bize gidelim"dir,
"Bizde yiyelim"dir,
"Bizde kalalım"dır..
"LA Bende para var oğlum sen gel"dir. ..
Beraber dayak atıp, kahkahalarla seneler boyu hatırlamaktır.
Sevgidir ANKARA...
izmirli , istanbullu gibi denizini boğazını değil, sebepsiz yere seversin ANKARA'yı.
Tıpkı anneni sever gibi karşılık beklemeden.
Annelerin oğullarını gönderirken "dikkatli ol oğlum" değil de , "Kimseye bulaşma oğlum" dediği yerdir ANKARA.
"Yanında kız arkadaşı var boşver"dir ANKARA.
içindeki Anadolu hamurunu kaybetmeyen tek büyük şehirdir.
işte bu yüzdendir ki; sizin orada dost dediklerinize, Biz ANKARA'da "Kardeş" deriz !