ankara

entry9983 galeri ses6
    2191.
  1. kış aylarında askerliğimi yaptığım ve sibirya soğuklarını yaşadığım şehirdir. başkent olmasının verdiği avantajla ulaşımın çok kolay olması, düzenli ve huzurlu bir şehir olması avantajıdır. ancak yinede sıkcı bir şehirdi. sağına bakrsın bakanlık, soluna bakarsın askeriye. öyle bir şehirdir.
    0 ...