adam bence purosunu yaktı sol frame i izliyor.
önce 1 şubat 2012 sözlüğe entry girmeme eylemi diye haykırışlar ettiler, geceden önce july4th açıklama yapsa da şu an sol frame de çılgınlar gibi 1 şubat ile ilgili entry girilmekte.
her şeyi geçtim bence eskisinden daha fazla bir işlem hacmi oluştu.
sonuç: zall mutlu. https://galeri.uludagsozluk.com/r/220170/+
(ara: 1 ŞUBAT 2012)