neden ben

entry216 galeri
    151.
  1. (#14401701)

    olayı güzel yorumlamış. güzelin ötesinde doğru yorumlamış.

    aslında aklıma çok güzel bir sözü getirdi arkadaşın entrysi. ama yazsam mı yazmasam mı diye arada kaldım.

    yazmayayım en iyisi. nasıl olsa merak eden mesaj atar. *
    0 ...