casablanca

entry122 galeri
    56.
  1. hayatımda gördüğüm en berbat şehirdir. filmini pek beğenip de bir nevi cennet görmeyi hayal edenler şanslarına küsebilirler. hatta avuçlarını yalayabilirler.
    0 ...