257.
-
ağlamak istiyorum ağlamak. yıllardır arsenal taraftarıyım lise yıllarımı bu adama verdim nerdeyse ve şimdi tekrar 2 aylığınada olsa arsenal'de.
çıktı leeds maçında golünü attı, gözlerim doldu, o anı anlatamam, o duyguyu yaşayan bilir.
sen cansın be henry...
köşeye topu götürüp zaman geçirmeni özledik. tabi biraz yaşlılık 10 sn bile tutamadın. ama olsun...
çok yaşa be henry...