ankara

entry9984 galeri ses6
    2049.
  1. bu şehre aşık olanı oldum olası anlamamışımdır.
    neyine aşıksınız allah aşkına?
    365 günün 250 günü sisli, gri olan havasına mı?
    manzaralarına mı? hani şu paso beton bina olan manzaraları?
    şu meşhur "kızılay"ına mı? 5 yıl yaşadım. hala ne olduğunu anlamış değilim oranın.
    7. caddesine mi? tunalı'sına mı? ne var ki oraları bu kadar özel kılan.
    aga buraya aşıksanız, izmir'e, antalya'ya, istanbul'a giderseniz komalık olursunuz heralde?
    0 ...