(bkz: nietzsche ağladığında) irvin yalom'un dünya klasikleri ayarında mesaisi. özellikle freud ve breuer ile edebiyatta felsefe yapılabileceğinin benim için yegane kanıtı olmuştur bu kitap. gerçi okunduktan sonra öğretilerin hiç biri uygulanmamıştır ya. neyse.