mükemmel ötesi bir film. tarantino'nun diyalogları uzun tutma tarzını pek sevmesem de 2,5 saatin nasıl geçtiğini anlamadım. bunda tabii ki üstün oyunculuk sergileyen christoph waltz ve brad pitt' in büyük rolü var. film konusundan beklenmeyecek kadar akıcı ve eğlenceli, yani o kadar ki sanki yönetmen guy ritchie. özellikle brad pitt'in sahnelerinden snatch havası almanız mümkün. şahsi kanaatimce tarantino'nun en iyi filmi.