izmir

entry6803 galeri
    1940.
  1. doğma büyüme izmirli biri olarak son zamanlarda çok fazla abartıldığını düşünüyorum. yoksa genç üniversite mezunu biri için pekte bir şey ifade etmeyen bir şehrimizdir. güzelliğini bir kenara koyarsak , sosyal aktivite ve nüfusuna göre bazı sosyal hizmetler(sağlık,spor,sanat...) ve gerekliliğinin çok az kaldığını göreceğimiz bir şehrimizdir. yani düşünün metro diye başlanan inşaat bu şehirde ''banliyö'' olarak 10 sene sonra devlet desteği ile sonlanabiliyor , sürekli kaldırımlar değişiyor , özellikle karşıyaka belediyesi bu konuda kesinlikle liderdir. hala daha ikarus marka otobüsler şehirde fink atıyor , yağmur yağdığında kesinlikle sel oluyor , inanılmaz derecede kötü yapılar var , binalar çok çirkin ve gecekondu açısından bir cennet burası. Yani bu kadar keşmekeş'in içinde sadece sahil kesimi güzel , ay ama kordon da bira içmek bilmem ne gibi şeyleri çok seviyorsanız siz bu şehrin genelini değil sadece sahil şeridini seviyorsunuz ve zaten oraları görüyorsunuz demektir. Yoksa işin içinde çokta sevilecek , öyle ölüp bitilecek bir durum yok. içinde yaşayan bu şehri çok seven ve daha da güzel olmasını isteyen bir vatandaş olarak benim ilk anda aklıma gelen şeyler bunlar şehrim hakkında. belki ilerleyen zamanda bir değişim dönüşüm olursa belki sizde genelini görebilirsiniz. Ya demeyeyim diyordum da izmir'i pek bi seviyorsunuz da limontepe'nin , gümüşpala'nın nesini seviyorsunuz be abi lütfen ya * oraları bir görün sonra tartışabiliriz.
    0 ...