faşizmin ilkel inadı,yaşı küçük, büyütürüm.
içlerinde kemandan anlayan olsaydı
keman teliyle de asarlardı
ağa babaları gibi.
editin hayreti, bilmemeniz imkansIZ, AMA YiNE HATırlatma, hitler ve şürekası keman teliyle asTı iNSanları. ha anladım siZiN iÇiN FARKETMEZ, ON BEŞ, ON ALTı YAŞıNDA, URGANMıYMıŞ KEMAN TELi.
eksiK KALAN VAY CAnına sADECE.