bazı insanların hayatını kaybetmesi ya da yaşlanması beni acayip üzüyor. işte sezen aksu bu insanlardan birisidir. bir şener şen de öyle. sürekli üretseler de izlesek,dinlesek keşke. nasıl başarmışlar fikrim yok ama kalben çok yakın hissediyorum bazı sanatçıları kendime. benden sonraki nesillerin de tanıması, hatırlaması, anması dileğiyle.. biz çok çok sevdik sezen ablamızı. minik serçemizi falan filan.