fewzi1907

entry476 galeri
    206.
  1. da öncelerden resimlerden tanıyordum kendisini, oda öyleymiş meğer görür görmez tanıdı beni, iyi sohbet ettik kendisi ile ne denebilirki iyi adam işte adam gibi adam ankaraya gidersem inşallah dahada uzun sohbetler etme fırsatını bulabilirim kendisi ile.
    1 ...