facebook

entry6549 galeri
    3702.
  1. zaman tüneli diye bir şeye geçiyor.
    burdaki amaç herkesin bir blog sahibi olması.
    her profil artık blog gibi olacak.
    hiç sevmedim.
    facebook a eklenen her yeni özellik daha kötü yapıyor sanki eskisini özlüyor gibiyim.
    eskiden sohbette konuşulan orda kalırdı.
    şimdi bir de mesajlara kaydoluyor.
    silmek için binbir cereme.
    sağ üst köşede şu şunu beğendi diye yazılar çıkması hoş mu ?
    banane kardeşim
    beni ilgilendiren kadarı
    bildirim olarak bana geliyor zaten.
    daha sosyalleşiyor ve özgürleşiyoruz derken daha mı kısıtlı hale geliyoruz.
    tüm millet birbirinin osurduğunu sıçtığını biliyor.
    artık okulda
    ayşe sen dün velinin fotoğrafına şöyle şöyle yorum yapmışsın yoksa hoşlanıyor musun
    muhabbetleri dönmeye başlayacak.
    platonik aşk bile kalmayacak.
    kişilerin haberi olacak uçan kuştan.
    ve ilişkiler basitleşecek daha bir eğreti olacak .
    facebookta var , yok , karmaşık yapmaktan.
    0 ...