ankara

entry9984 galeri ses6
    2012.
  1. bir kış akşamı bu şehirde saat 20.00 sularında tunalı hilmi caddesi kuğulu parkta bulunmuştum. lapa lapa kar yağıyordu. o zaman karar vermiştim türkiye'nin en güzel şehirlerinden biri olduğuna. o kar, o sakinlik, o huzur, insanların sıcakkanlılığı ve ahşap döşemeli arjantin caddesi kafeleri. istanbul'a dönüşü gerçekten zor olmuştu.
    0 ...