beş yıla kalmaz bursaspor 3 şampiyonluk daha yaşar ilk yıldızını takar, diyerek yorumlayabileceğimiz başlık. sen kalk süper lige çıkar çıkmaz birkaç sene içinde başa oyna sonra şampiyon ol o da yetmezmiş gibi şampiyon olduğun senenin ardından bir daha şampiyon ol. ben bu duruma sadece helal olsun bursam derim, başka da bir şey demem arkadaş.
edit: çekemeyen arkadaşlar lafım size, buyrun eksilemeye devam edin. korkanın çoçuğu olmaz.