hani bazen türk olmaktan gurur duyarız ya.* işte bu diziyi izlerken bu gururu duyarız. çok replik var akıllarda yer eden. ama en unutamadığım sahne:
-şşşşş..sakın!.. sakın tek bir kelime daha edeyim deme. sakın tek bir yalan daha söyleyeyim deme. niye biliyor musun?..... çünkü inanırım. onca şeyden sonra, şimdi tek bir cümle et. gözlerime bakıp beni sevdiğini söyle. gerçek olmadığını bal gibi bilirim. ama yine de sana inanırım. o yüzden tek bir an bile gerçekten sevdiysen, sakın... **