facebook

entry6549 galeri
    3667.
  1. facebooku açınca "ne düşünüyorsun?" diye soruyor ya, benimle ilgileniyormuş gibi hissediyorum. alt satırda "canını sıkan bir şey mi var?" dese hiç şaşırmam mesela. "üzülme, geçer.." falan da hiç fena olmaz yaa.
    canım benim.
    evet çok yalnızım.
    0 ...