giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
facebook
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
6549
↓
galeri
3667.
facebooku açınca "ne düşünüyorsun?" diye soruyor ya, benimle ilgileniyormuş gibi hissediyorum. alt satırda "canını sıkan bir şey mi var?" dese hiç şaşırmam mesela. "üzülme, geçer.." falan da hiç fena olmaz yaa.
canım benim.
evet çok yalnızım.
alexandrakolantai
02.12.2011 20:25
0
...
şikayet et
#13841510
kaydet