yaklaşık 3-5 saattir toplu taşıma araçlarının çalışmadığı şehir.
sebep? büyükşehir belediyesine yapılan baskın, aziz kocaoğluna destek.
tamam, eyvallah.
ama toplu taşıma araçlarını durdurmak ne demek arkadaş? trafiği felç etmek ne demek? kaç tane ambulans yoldan geçemedi sizin haberiniz var mı? ya da insanlar onca saat duraklarda neler çekti haberiniz var mı?
destek olun, protesto edin, eyvallah, kimse bir şey demiyor! ama bunun cezasını kendi şehrinizde yaşayan insanlara çektiremezsiniz, kimsenin buna hakkı yok.
not: şuan toplu taşıma araçları çalışıyor fakat trafik inanılmaz derecede kötü durumda.