dizinin 2. sezonu için 'artık baydı yeaa' diyenlere kızıyorum hatta darılıp kırılıyorum, ayılıp bayılıyorum. çünkü 1.sezon zombilerin gelişiyle oluşan yeni toplum düzeniyle alakalıydı. Ayrıca bir çizgi roman uyarlaması olan diziden de sürekli bir zombi atraksiyonu beklemek fazlasıyla saçma geliyor bana. şimdi maddeli tespitlerime geçiyorum. öhöm.
+ Grubun efendi çocuğu Glenn doktor Hershel'ın kaşar kızıyla sikiş sokuşa başladı. Ayrıca Hershel'ın ahırda sakladığı zombileri ve Lori'nin hamile oluşu gibi sırları öğrendi. ilerleyen bölümlerde daha aktif olacağını düşünüyorum. Yerim.
+ Shane Andrea'yı sikti. Net!
+ Bu gruptaki sakallı amcanın adını bir türlü öğrenemedim ama nedense Andrea'ya olan ilgisini çok saplantılı buluyorum. Aşık mıdır nedir?! Ayrıca adam yaşlı falan ama Lori ve Shane ilişkisinin de en başından beri farkındaymış. Breh breh breh
+ Eğer bir gün bir kitap yazarsam adını 'Rick'in acıları' falan koyarım heralde. Adam insanların hayatını mı düşünsün, kendini mi düşünsün, ailesini mi düşünsün yoksa geçmiştte onun öldüğünü sanıp Shane ile işi pişirdiğini itiraf eden hamile karısına mı yansın bilemedim şimdi. Adamsın!
+ Daryl bebeğim şuan salak Andrea yüzünden yorgan döşek hastasın ama iyileştiğinde feci bir dönüş yaparsın diye bekliyorum.
+ Sophia! Lan senin yüzünden 2.sezon mundar oldu diye ağlıyor millet be! Ya öl geber ya da çık ortaya yani ne bileyim yap bir şeyler de anan daha fazla üzülmesin.
Evet bu bölümlük bu kadar. Bir dahaki bölüme kadar esen kalın. (error)