ben bu yazıyı sana yazdım

entry30968 galeri
    8124.
  1. üzgünüm... gerçekten çok üzgünüm ama biz seninle kaybettik... keşke, birbirimizi yıpratmak için kullandığımız bu çabayı bizi kurtarmak için harcayabilseydik... otuzuna gelmiş iki küçük çocuk gibiyiz... sen rest çekiyorsun ben görüyorum... sonra zaman geçiyor kikirdiyoruz... eee... sonra? önemli olan çocuk gibi davranmak değil sevdiğim! çocuk ruhuyla yaşamak!
    0 ...