bir anda ersun yanal geldi aklıma. o da gençlerbirliği ve ankaragücün'de biraz başarı yakalayınca milli takımın başına davet edilmiş o da "milli takımdan sonra bir şekilde kapağı fb'ye ya da gs'ye atarım" diye düşünmüş milli takımı berbat edip soluğu trabzonspor'da almıştı. oradan da tekmeyi yiyince adı sanı unutulur olmuştu hani.
aynı senaryo baştan sahnelenecek gibi. millet avuna dursun, federasyonun başındakiler ceplerini daha iyi doldursun diye seçilmiş yeni kurbandır kendileri. hele ki arif erdem ve okan buruk'u da yanına alırsa seyreyleyelim cümbüşü. şimdiden güle güle apo.