askere giden herkesi elinde silah dağda savaşıyor zanneden korkak tiplerin sarıldığı hede dir.
evet profesyonel orduya geçilsin, evet mesleklerde bölümlerde düzenleme getirilsin, ordu sadece savaşanlardan oluşmuyor, bunun yemekhanesi var muhaberesi var temizliği var evrak işleri var, var da var herkes uzmanlığı dahilinde orduya ve ülkeye hizmet vermeli, herkes o ünifomayı giyip o hizmete dahil olmalı o yada bu şekilde.
ancak bizim beyefendiler hiyerarşiye ve emir almaya da karşıymışlar, neymiş emir almak istemiyorlarmış neymiş üniforma giymek istemiyorlarmış, sanki sivil hayatta patronlarından emir almıyorlar, sanki orada hiyerearji yok, müdürlerinin patronlarının kaşısında da böyle konuşabiliyorlarmı acaba merak ediyoruz. ve emin olun yarın öbür gün o kamu hizmetine de karşı geleceklerdir.