vicdani ret değil vicdansızlıktır. sen elini kolunu rahat rahat sallayıp gezip tozasın diye ülkenin dört bi tarafında askerlik yapanlara saygısızlıktır. ha senin canın tatlıdır tabi. sen sadece şehit cenazeleri olduğunda yalandan yere "şehitler ölmez vatan bölünmez" diye bağırıp bizi de askere alın diye göstermelik bağırıp olmayan vicdanını rahatlatırsın. üç gün sonra da "ne askerliği abi işin mi yok senin. ben vicdani ret etme hakkımı kullanıp gitmedim. deli miyim ben askere gidecek" dersin. akıl hocanda muhtemelen rasim ozan kütahyalıdır. malum o da askerlik yapmak istemediğini bangır bangır bağırmakta.
vicdani retten bahsedenler için savcılarımızın tck 318. maddeden dava açması lazım ya neyse...