ne kadar doğru tartışılır bir durumdur. bu kişisel seçimden çok ülkenin içinde bulunduğu durum itibariyle tepki çekmektedir. herkesin bir hakkı var ise kullanmakta da özgürdür. incelendiğinde görüyoruz ki zenginin çocuğuna bir şey olmuyor askerde. nedense hep olan garibanlara oluyor. vicdani ret yapanların ya da yapacakların büyük çoğunluğu da bu durumu düşünerek yapacaklardır. doğru mudur yanlış mıdır bilinmez ama hak varsa kullanan da olacaktır.