--spoiler--
sezonun ilk 4 bölümüne göre bir nebze daha heyecanlıydı, o da daryl'in saçma sapalak düşüşü ve halüsinasyonları yüzünden. lori'nin * performansı yine gayet yerinde, kadın hala shane'e yavşıyor çaktırmadan. ahırdaki zombi abilerin hikayesini merakla beklemekteyim ama artık biraz hızlansın şu dizi yaa kaç bölümdür aptal bir kızın peşinde gezip duruyorlar... bu arada kızın japon çocuğa 11 dakika vurgusu da öldürmüştür. *
--spoiler--