* 2. sezonu bir türlü beklentileri karşılayamayan dizi. hala hevesle yeni bölümlerini açıyorum ama nerde o ilk sezonun ekşınları... sıkıntı bastı artık kaybolan kızdan da, öldü-kaldı ikilemi yaşatılan Carl'dan da. yahu o çocuk zaten annesinin nasıl bir zilli olduğunu bilse veya "bu dünya çocuklara göre değil" bahanesiyle kendisinden vazgeçtiğini bilse zaten yaşamak istemez. bir de kimden olduğu şüpheli kardeşi geliyor. zavallı Carl. Shane'in yaptığı adiliğe sonra da mezar başındaki pişkince konuşmasına diyecek bir söz bulamıyorum, tam bir şerefsizsin Shane. grubumuzu koruma altına alan amcanın da kendilerini bir süre sonra sepetleyecek olmasının altında başka bir şey olmasından şüpheleniyorum. gelecek bölümlerle ilgili garip şüphelerim var, illa beklenmedik bir şey olsun, zombiler koştursun, adam yesin, ölsün gibi şeyler istiyorum, hala 2. sezon daha iyi olacak diye boş umutlar içindeyim.