konak ın iki sokak arkası tipik bir ege kasabası gibi gelmiştir, bu cahile.
izmirliler alınmasın, hissettiklerimi yazıyorum.
basmane kalabalık bir istasyon mahallesi, narlıdere falan da bir sayfiye semti, hani şu emekliler yerleşir ya, yalova misali.
şehrin yeni semtleri tüm büyük şehiler gibi apartman yığını.
bir tek kordon izmir e özgü gibi geldi bana.
yoksa bildiğin ege kasabası.
he bunlar kötü mü ? hayır tabi. bir karekteri var şehrin.
önemli olan da bu zaten. gittiğinde başka bir şehre geldiğini farkediyor musun, 3 gün gezince genel bir kanı oluşuyor mu ?
evetse o şehir kendine özgüdür demek.