galatasaray dan ayrılmasına en çok üzüldüğüm oyuncudur. ben çok severdim bu adamın tarzını. hem gol atar,attırır hem de takım oyununu çok güzel oynardı. ayağa pas,süratli ve duvar paslarıyla rakip kaleye çok rahat giderdi. artık galatasaray a gelmesi çok zor görünüyor. hem yaşı ilerledi hem de belli ki kulüpte kendisini istemeyenler var. oysa ki necati nin oynadığı yıllarda galatasaray a verdikleri göz önüne alınsaydı şu an çok farklı bir yerde olurdu. yeteneğiyle kesinlikle büyük takım topçusudur ve galatasarayda oynamayı sonuna kadar hakediyordur. herkesin ümit karanı alkışladığı sezonlarda ben bu adamı çok daha fazla beğeniyordum. daha arkada oynamasına rağmen ümit ve hakan dan daha fazla gol atıyor asist yapıyor ve takımla daha çok bütünleşiyordu. 10 numaraya çok yakışıyordu. galatasaray da az oynamasına rağmen hagi,hakan şükür,arda turan,tanju çolak,metin oktay,bülent korkmaz gibi efsanelerden sonra en sevdiğim futbolculardan biri olmuştur. unutulmaz!