yedi numara

entry667 galeri
    221.
  1. eski olduğu için güzel sanılan dizidir. bu dizi yayınlanırken ben lisedeydim ve bana çok komik gelirdi. geçenlerde nostalji yapıp bir izleyim dedim kötü bölüm çıktı, gülmedim. başka bir bölüm indirdim o da kötü. lan dedim moralimi bozmayayım bir tane daha indirdim sonra zorlamadım ve kabul ettim. yedi numara bildiğin kötü dizi. nasıl güldüm ben buna yıllarca diye oturup bildiğin üzüldüm. ha içinde orjinal espiriler vardı ama az, bu kadar övgüyü hak etmeyecek kadar az.
    2 ...