bazı insanlarda kompleks yaratan il. kanıt mı istiyorsunuz? bu entry'e gelene kadar yukarda bir çok kanıtı okudunuz zaten.
komik olan, izmir'e geri kalmış, kötü diyenlerin çoğunlukla izmir'de yaşamayan kişiler olması. o zaman sana giren çıkan ne, git gelişmiş şehrinde yaşa, uzak dur. izmir'in ne kadar kötü olduğunu anlatmak için poponu yırtma.
edit: bu arada gelişmiş olmak, şehirdeki köprülü kavşak sayısının çokluğu ile ölçülmez. o şehirdeki kültürel yaşamın zenginliği ile de ölçülür. bu bakımdan izmir belki de en şanslı ve en ileri illerdendir. varsın akp iki duble yol az yapsın izmir'e. bu izmir'i ülkedeki en geri illerden birisi yapmaz.
yatırım azlığı olayı da izmir'in sorunu değildir, "bana oy vermeyen hizmet alamaz" diyenlerin sorunudur. oylar satılık olarak görülmemelidir yürütme tarafından.