izmir

entry6804 galeri
    1831.
  1. bu sabah dolmuşla seyahat etmek isteyen vatandaşları tabiri caizse rezil olmuşlardır.

    şahsen ben aynı hattan geçen 4. dolmuşa binebildim. ona da yalvar yakar. 3 yer de çevirme vardı diye ayakta yolcu almıyordu dolmuşlar.

    ve dolmuş sayısının yetersizliğinden egekent - bornova dolmuşlarından üç tanesi beni almadan geçti.

    çok şükür ki her sabah böyle bir zorunluluğum yok.
    0 ...