ilk gördüğüm andan beri aynı heyecanı hissettiğim tek insan. varlığıyla beni mutlu eden, adının söylenmesiyle bile gülümsetebilen, benim olduğu için gurur veren insan bu. ne kadar zor yollardan geçilirse ilişki o kadar değerli oluyormuş bi de ben bunu gördüm. hayatını beraber geçireceğin insan, daha ötesi yok.
bütün bunlar, geçen 3 yıla rağmen hiç azalmadan hissediliyor ya, bu bile hayat sevince güzel dedirtebiliyor.