vay amısına arkadaş ayda tek bir gazete bile almayan ruhu "liseliler" gazeteyi boykot ediyormuş. dur içimde kalacağını söyleyeyim sen de kalsın
sürü psikolojinizin amına koyayım!
gerçekle bu kadar "net" yüzleşmek ne kadar zorunuza gitti böyle. neymiş yakınları görüp üzülürmüş. ulan şimdiye kadar üzülmemiş bu fotoğrafı görünce mi üzülecek. emin ol o kadının yakınlarını daha kötü halini görmüştür o kadının.
ha haberturk zerre umrumda değil, ama yaptığınız ciddi ciddi dangalaklık.
"ayyyy çok iğrenç midem bulandı, böyle fotoğraf mı konur." bi siktir git gözüm görmesin.