daha çok satan gazete için çareyi "sansürsüz manşet"atmakta bulmuşlardır.ancak farkında olmadan 'vahşet' oluşturmuşlardır.bakkal önünde bu gazate manşetini gören bir 5-6 yaşındaki çocuğun korkusuna şahit oldum.Türkiye'nin önemli bir gazetesinin bu denli hata yapması kabul edilemez.
hani çok diyordunuz ya internet sansürü diye,şimdi bu sansürsüzlüğün hesabını sorun her şeyden önce...!