hakkında 5. yıl zirvesinde çok misafirperver olduğu söylenen fakat acaba misafirperverliğini kimlere karşı göstermiştir diye düşündüren abi(miz). hayır hadi ben görmedim durumu şahsi alayım desem, birlikte gittiğim arkadaşların da o gece orda olduğuna dair hiçbir fikri yok.
ayrıca 5. yıl zirvesinde mikrofonu eline alıp gecenin anlam ve önemine dair bir kaç laf etseydi iyiydi, naçizane fikrim.