metro agi ile orulu bir sehirde -yurt disi- yasayan birisi olarak, her gordugumde utandigim ulasim aracidir.
utanmamin sebebi hizmetin verilis sekli degil tam tersine temiz, klimali otobusler kullaniliyor ama hayvanlar bile kamyon kasasina sirayla binerken medeniyetten nasibini almamis insan gornumlu yaratiklar kadin, yasli, hamile, cocuk demeden birbirini ezerek otobuse biniyor.
halbuki normal zekali -bakin zeki demiyorum- bir insan, sirada bekler, otobus gelince once inenlere yol verir sonra kalan bosluklara kendi biner, eger yer yoksa bir sonraki araci bekler sakince evine, okuluna, isine yada her nereye gidiyorsa oraya gider.
en cok merak ettigim ise bu ittirip kaktiranlarin nereye yetismeye calistigi... adamin randevusu vardir, derse, ise gec kalmistir anlarim ama biliyorumki bu hayvanlarin yarisi ya kahveye gidecek, ya evinde oturup gobegini kasiya kasiya televizyona bakacak, ya da kufur ede ede mac izleyecek.