türk edebiyatının nobel almasıyla gurur duyduğum lakin saçmalıklarına dayanamadığım büyük türk düşünürü ve tarihcisi o.pamuk...
Banu avarın sınırlar arasında programında değindiği yazar. program için link..
lütfen izleyin...
(bkz: http://www.heddam.com/Haber.asp?HaberKimlik=3643)
(bkz: anladın sen anladın)