the vampire diaries dizisinde ilk bölümdeki "hello brother" repliğiyle gönüllere taht kurmuş, mutheşem meleğimsi varlık. "klonlasalarda her evde bi tane olsa keşke" dediğim, okyanus gözlü adam. * şu an onu bekleyen milyonlarca güzel kız * yerine, gidip nina dobrev le çıkması oldukça şaşırtıcıdır. öncesinde ashley greene ile birlikteydi * . ashley den sonra nina hiç olmadı hiiç diyorum ve sözlerimi burada noktalıyorum.