arada kalite, oyunculuk ve sahnelere cuk oturmus essiz muziklerini hatirlamak icin youtube deki sayfasindan izledigim dizidir.
Final bolumu ise mukemmel olmasina karsin son sahnesi bir fan olarak bana gore de hayal kirikligidir. Ama caanim final bolumunu hadi onu gectim caanim diziyi kafa karistirici aslinda acik ama insani fazlasiyla dusundurmeye iten final sahnesi icin kotuleyenlar var, onlar sacma insanlardir.
Finalde iki olay vardir. Gercek ve hikaye. "gercek hayatta ask intikamdan guclu degildir" dedi ramiz dayi ve ezel'e onu oldurenle olmemesi icin son oyununu oynadi. Yuzukteki zehir degil bayiltici birseydi. Gercek hayatta babalar ve ogullar bulusabilir mi? Bulustular.
Ancak hikaye kisminda ezel mutlu sonuna eysan ile ulasti.
Evet kesin emin olamasam da final %99 boyle birsey. Ama ezel ailesinde neden, yine, uzak kalsin dusuncesi bu tezimin belini bukmekte. Kafama en cok yatan ucu acik final bile kesin degil. Biri su senaristleri bulsun biz ezelciler hala basin aciklamasiyla falan aciklansin istiyoruz final.