son zamanlarda, arkadaşlardan en beğendiği fotoğraf oylaması gibi bir şey yolluyor sizin profil sayfanıza, sizin onaylamanız gerekmeden. üstelik o oylama gerçek de değil. otomatik yapıyor, yani söz konusu arkadaş oy moy vermemiş o fotoğrafa. facebook kafasına göre takılmış.
işin en ilginç tarafı, herkese kapalı olan bir albumumden bir fotoğraf oylanmış benim profilimde. e cümle aleme de görünmüş tabi. ulen, herkese kapalı olan o albumu nerden buldun be feysbuk? neden o fotoğrafı seçtin, yanımda eski manitam olan?
niye yayınladın onu sayfamda? bunu gören sevdiceğimi niye küstürdün bana allahsız.
çok sinirliyim sana facebook çok. nice ilişkileri mahvettin, yatacak yerin yok, benden söylemesi.