71 bölümlük ezel tarihinden tekrar tekrar izlenimlerime göre olayın dönüm noktası olması bakımından en taşşaklı bölümler
birinci sırada 1. bölüm, ikinci sırada 31. bölüm, üçüncü sırada ise 71. bölümdür.
yani 31. ve 71. bölüm ile diğer bölümler arasında çok fark yok aslında oyunculuk senaryo akışı kalitesi falan ama dizinin dönüm noktaları bunlar diye düşünüyorum. 1. bölüm ise bambaşka. ömer'in trenden inişi cengiz'in onu dalga geçer gibi karşılaması serdar'ın bakışı eyşan'ın sahte gülüşü falan.
tekrardan izliyorum da 4. bölüm de ezel'in cengiz aracılığı ile ailesinin evine gitmesi. babasını gördüğünde elini öperken sanki secde ediyormuş gibi duruşu, odasına girişi, annesini görüşü falan. gerçekten duygulu.
birde şu var, ilk 6-7 bölümde oyun yok. ters köşe yok. biz bu diziyi ters köşe sebebiyle sevdik yani etken bu oldu. ama ilk 6-7 bölümde ters köşeler kendini aratmıyor. hikayenin yavaş yavaş işlenişi falan. gerçekten çok iyimiş be uuserlar.